Darām
Uzņēmuma, produkta vai pasākuma tēla veidošana balstās uz trim galvenajiem pamatiem: saturs, stils un stratēģija. Gudri izstrādāta stratēģija, pareizi piemeklēti vārdi un pārliecinoša vizuālā identitāte palīdzēs noturēt esošo klientu uzmanību un piesaistīt arvien jaunus interesentus.
Preses relīzes
Kā rakstīt preses relīzi? Jēgpilni. Labā relīzē visiem vārdiem ir jēga, ir izcelts būtiskākais, izveidots precīzs virsraksts un nav iespējams apstāties lasīt, kamēr neesi izlasījis līdz beigām. Preses relīze ir veids, kā ar tradicionālo mediju starpniecību uzrunāt auditoriju.
Reklāmas raksti
Kā uzrunāt auditoriju ar reklāmrakstu? Iekārdinot. Ikvienam reklāmrakstam jāpasaka: “Nāc pie mums un pērc no mums!” Bet pilnīgi noteikti nedrīkst izmantot šādus vārdu salikumus. Tekstam jābūt “garšīgam”, reklāmas tuvumam, iespējams, tikai nojaušamam.
Sociālie tīkli
Kāpēc būt sociālajos tīklos? Jo citādi nedrīkst. Šodien ar mājas lapu vien ir par maz. Ir jābūt aktīviem arī sociālajos tīklos. Jāspēj radīt regulārs saturs, iedvesmojot savus sekotājus un veidojot sekotāju kopienu. Tā ir draudzība ar saviem klientiem, kas nostiprināta virtuālajā vidē.
Blogu raksti
Vai vajag rakstīt blogus? Jā. Katrs uzņēmums šobrīd var kļūt par mediju, kas ne tikai pārdod, bet arī izglīto un allaž informē par aktuālo. To visērtāk ir darīt ar bloga rakstu palīdzību. Pastāstiet saviem klientiem par jaunumiem, pasaules tendencēm nozarē un vienkārši aktuālajām pārdomām par dzīvi.
Mājaslapas
Vai mājas lapas vēl ir modē? Ir. Tā joprojām ir labākā vieta, kā jebkurā brīdī piekļūt aktuālai informācijai par uzņēmumu, iestādi vai pasākumu. Moderns dizains apvienojumā ar precīziem tekstiem būs kā virtuālā vizītkarte, kura noķers mūsdienu klienta uzmanību.
Publicitātes plāns
Ko darīt, ja nezini, ko darīt? Plānot. Publicitātes plāns sevī ietver visus nepieciešamos soļus, kas jāveic, lai realizētu publicitātes kampaņu jaunam uzņēmumam, produktam vai pasākumam.
Vizuālās identitātes izstrāde
Kur rodas vizuālā identitāte? Iedvesmā. Viss sākas ar logo un stila grāmatiņu – vadlīnijām, kā mākslinieciski labi sevi parādīt plašākai sabiedrībai. Kādas krāsas piestāv jūsu uzņēmumam, un kā sevi ikdienā parādīsies?
Foto un video
Kas izdaiļo saturu? Foto un video. Ar burtiem vien nepietiek, lai piesaistītu un noturētu klientu uzmanību. Pārdomāts scenārijs, profesionāls fotogrāfa vai operatora darbs un kvalitatīva montāža radīs foto un video, ko nav iespējams nepamanīt.
Citi labumi
Vai vajag vēl ko? Iespējams. Mēs piedāvājam arī mārketinga e-pastu tekstu sagatavošanu, tekstu tulkošanu un rediģēšanu, projektu pieteikumu sagatavošanu, atbalstu dažādu tekstu un vizuālo materiālu radīšanā.
Pārdošanas materiāli
Ko vajag labam pārdevējam? Sagatavošanos. Pārdošana sākas jau krietnu brīdi pirms pirmā telefona zvana klientam vai e-pasta izsūtnes. Saturiski un vizuāli pārdomāta pārdošanas prezentācija, profesionāla pārdošanas stratēģija un precīzi definēta auditorija ir pamata rīki, kas nepieciešami pārdevējam.